033 / 678 145

za reklamacije i primjedbe radnim danom od 7:30-16:00

Odnos sa korisnicima

CENTRI ZA KORISNIKE KJKP "TOPLANE-SARAJEVO" D.O.O.

S ciljem poboljšanja komunikacije sa postojećim i potencijalnim korisnicima, informisanja postojećih korisnika i kvalitetne korisničke podrške, KJKP "Toplane-Sarajevo“ d.o.o. su otvorile sljedeće Centre za korisnike:

  • ČENGIĆ VILA (u ulici Džemala Bijedića do br. 72), kontakt telefon broj 033/ 678 395;
  • ALIPAŠINO POLJE (u ulici Semira Frašte br. 22), kontakt telefon broj 033/ 468 867;
  • ZETRA (u ulici Alipašina bb - Kotlovnica Zetra), kontakt telefon broj 033/ 205 372.

Radno vrijeme Centara za korisnike je od 7:30-16:00 (od ponedjeljka do petka), a subotom (prve 3 u mjesecu) je od 08:30-14:00 (izuzev CZK Zetra).

U našim Centrima za korisnike možete:

  • gotovinski platiti račune za centralno grijanje i izvrštiti uplate po izdatim predračunima, od 7:30-15:30 (od ponedjeljka do petka), a subotom od 08:00-14:00;
  • prijaviti promjenu vlasništva/korištenja nad objektom, stambenim/ poslovnim prostorom;
  • podnijeti zahtjev za zaključenje ugovora o korištenju toplotne energije;
  • podnijeti zahtjev za raskid ugovora o korištenju toplotne energije kod promjene vlasništva/korištenja građevine;
  • zatražiti promjenu imena krajnjeg korisnika naših usluga (na osnovu predočene dokumentacije);
  • podnijeti prigovor na kvalitet toplotne energije;
  • zatražiti uviđaj o stanju grijanja u objektu;
  • podnijeti prigovor na obračunati iznos naknade na računu;
  • podnijeti prigovor na osnovicu (kvadraturu prostora) za obračun;
  • uputiti zahtjev za izdavanje saglasnosti (na lokaciju, na projekat i druge saglasnosti); detaljnije...
  • zatražiti potvrdu o stanju duga;
  • dobiti informacije o načinu izmirenja dugovanja za usluge centralnog grijanja;
  • zatražiti informaciju o načinu i uslovima o izdvajanju iz centralnog toplifikacionog sistema;
  • zatražiti informaciju o načinu priključenja na naš sistem;
  • zatražiti informaciju o ugradnji mjerila toplotne energije.


INFORMACIJE O PLAĆANJU RAČUNA ZA CENTRALNO GRIJANJE

Plaćanje računa se može izvršiti na jedan od sljedećih načina:

  • Gotovinski - bez provizije, putem naših Centara za korisnike (u daljem tekstu: CZK) i to: CZK Čengić vila (u ulici Džemala Bijedića do br. 72); CZK Alipašino polje (u ulici Semira Frašte br. 22) i CZK Zetra (u ulici Alipašina bb - Kotlovnica Zetra) – Radno vrijeme blagajni u CZK je od 7:30-15:30, od ponedjeljka do petka, a subotom (prve 3 u mjesecu) je od 08:00-14:00 (izuzev CZK Zetra).
  • gotovinski, putem naplatnih mjesta drugih pravnih lica koji mogu primаti uplаtе gоtоvоg nоvcа, sa plaćanjem provizije;
  • Bezgotovinski, sa plaćanjem provizije i to:
  • - direktnom uplatom na jedan od naših transakcijskih računa

    • 3389002208282707 - UniCredit Bank dd Sarajevo,
    • 1610000007760011 - Raiffeisen bank dd Sarajevo,
    • 1540012000333776 - Intesa Sanpaolo Banka dd BiH,
    • 1401020005562255 - Sberbank BH dd,
    • 1410010001451867 - Bosna Bank International dd Sarajevo

    - putem trajnog naloga otvorenog kod Intesa Sanpaolo Banka d.d., Sberbank BH d.d., Raiffeisen Bank d.d.

  • Bezgotovinski iz inostranstva, sa plaćanjem provizije, uplatom na jedan od sljedećih računa:
  • - Unicredit Bank d.d Mostar, IBAN: BA393389002208282707, SWIFT: UNCRBA22

    - Raiffeisen banka d.d BiH, IBAN: BA391610000007760011, SWIFT: RZBABA2S

Detaljne upute za uplate iz inozemstva:

  • BENEFICIARY BANK: RAIFFEISEN BANK DD BOSNA I HERCEGOVINA
  • SWIFT CODE: RZBABA2S
  • IBAN CODE: BA391610000007760011
  • ADDRESS: ZMAJA OD BOSNE BB SARAJEVO BIH

  • BENEFICIARY BANK: UNICREDIT BANK DD BOSNA I HERCEGOVINA
  • SWIFT CODE: UNCRBA22
  • IBAN CODE: BA393389002208282707
  • ADDRESS: BRANILACA SARAJEVA 53 SARAJEVO BIH

DETAILS OF BENEFICIARY:

  • FULL BENEFICIARY NAME: TOPLANE SARAJEVO DOO SARAJEVO
  • FULL BENEFICIARY ADDRESS: SEMIRA FRASTE 22
Neophodno je navesti: Svi troškovi obrade priliva iz inozemstva su na teret nalogodavca, šifru korisnika, ime i prezime, iznos i referencu računa koji plaćate.


Informacije o stanju duga za centralno grijanje - klikom na link vratiti ćete se na početnu stranicu gdje možete provjeriti stanje vašeg računa.


Dostava mjesečnih računa korisnicima elektronskim putem

Korisnici koji žele da primaju Račune u elektronskom obliku putem ElGato platforme, ovu uslugu mogu aktivirati nakon izvršene registracije na ElGato portalu


PRIJAVA HITNIH INTERVENCIJA, DODATNE INFORMACIJE

U slučajevima curenja na kućnim instalacijama centralnog, grijanja u zgradama čiji upravitelj ima ugovor sa KJKP Toplane Sarajevo za vršenje usluga hitnih intervencija, prijavite kvar na telefone 033/ 650 956 i 033/ 650 979 koji su na raspolaganju 24 sata dnevno.

Dodatne informacije, eventualne reklamacije, primjedbe i pohvale možete uputiti: usmeno pozivom na telefonske brojeve 033/ 678-395 i 033/ 678-145 (od 7:45-16:00, od ponedjeljka do petka) ili putem e-maila (na adresu: info@toplane-sa.co.ba).