Odnos sa korisnicima
CENTRI ZA KORISNIKE KJKP "TOPLANE-SARAJEVO" D.O.O.
S ciljem poboljšanja komunikacije sa postojećim i potencijalnim korisnicima, informisanja postojećih korisnika i kvalitetne korisničke podrške, KJKP "Toplane-Sarajevo“ d.o.o. su otvorile sljedeće Centre za korisnike:
- ČENGIĆ VILA (u ulici Džemala Bijedića do br. 72), kontakt telefon broj 033/ 678 395;
- ALIPAŠINO POLJE (u ulici Semira Frašte br. 22), kontakt telefon broj 033/ 468 867;
- ZETRA (u ulici Alipašina bb - Kotlovnica Zetra), kontakt telefon broj 033/ 205 372, kao i u
- CENTRU ZA KOMUNALNE USLUGE, zajedničkom Centru za korisnike KJKP „Sarajevogas“ d.o.o., KJKP „Toplane-Sarajevo“ d.o.o., KJKP „Vodovod i kanalizacija“ d.o.o. i KJKP „Rad“ d.o.o. Sarajevo (u ulici Envera Šehovića br. 14), kontakt telefon broj 033/ 618 411.
Radno vrijeme Centara za korisnike je od 7:30-16:00 (od ponedjeljka do petka), a subotom (prve 3 u mjesecu) je od 08:30-14:00 (izuzev CZK Zetra).
Radno vrijeme Centra za komunalne usluge za korisnike je od 7:30-16:00 (od ponedjeljka do petka), a subotom od 08:30-14:00.
U našim Centrima za korisnike možete:
- gotovinski platiti račune za centralno grijanje i izvrštiti uplate po izdatim predračunima, od 7:30-15:30 (od ponedjeljka do petka), a subotom od 08:00-14:00;
- prijaviti promjenu vlasništva/korištenja nad objektom, stambenim/ poslovnim prostorom;
- podnijeti zahtjev za zaključenje ugovora o korištenju toplotne energije;
- podnijeti zahtjev za raskid ugovora o korištenju toplotne energije kod promjene vlasništva/korištenja građevine;
- zatražiti promjenu imena krajnjeg korisnika naših usluga (na osnovu predočene dokumentacije);
- podnijeti prigovor na kvalitet toplotne energije;
- zatražiti uviđaj o stanju grijanja u objektu;
- podnijeti prigovor na obračunati iznos naknade na računu;
- podnijeti prigovor na osnovicu (kvadraturu prostora) za obračun;
- uputiti zahtjev za izdavanje saglasnosti (na lokaciju, na projekat i druge saglasnosti); detaljnije...
- zatražiti potvrdu o stanju duga;
- dobiti informacije o načinu izmirenja dugovanja za usluge centralnog grijanja;
- zatražiti informaciju o načinu i uslovima o izdvajanju iz centralnog toplifikacionog sistema;
- zatražiti informaciju o načinu priključenja na naš sistem;
- zatražiti informaciju o ugradnji mjerila toplotne energije.
INFORMACIJE O PLAĆANJU RAČUNA ZA CENTRALNO GRIJANJE
Plaćanje računa se može izvršiti na jedan od sljedećih načina:
- Gotovinski - bez provizije, putem naših Centara za korisnike (u daljem tekstu: CZK) i to:
CZK Čengić vila (u ulici Džemala Bijedića do br. 72); CZK Alipašino polje (u ulici Semira Frašte br. 22) i CZK Zetra (u ulici Alipašina bb - Kotlovnica Zetra) – Radno vrijeme blagajni u CZK je od 7:30-15:30, od ponedjeljka do petka, a subotom (prve 3 u mjesecu) je od 08:00-14:00 (izuzev CZK Zetra).
- gotovinski, putem naplatnih mjesta drugih pravnih lica koji mogu primаti uplаtе gоtоvоg nоvcа, sa plaćanjem provizije;
- Bezgotovinski, sa plaćanjem provizije i to:
- direktnom uplatom na jedan od naših transakcijskih računa
- 3389002208282707 - UniCredit Bank dd Sarajevo,
- 1610000007760011 - Raiffeisen bank dd Sarajevo,
- 1540012000333776 - Intesa Sanpaolo Banka dd BiH,
- 1401020005562255 - Sberbank BH dd,
- 1410010001451867 - Bosna Bank International dd Sarajevo
- putem trajnog naloga otvorenog kod Intesa Sanpaolo Banka d.d., Sberbank BH d.d., Raiffeisen Bank d.d.
- Bezgotovinski iz inostranstva, sa plaćanjem provizije, uplatom na jedan od sljedećih računa:
- Unicredit Bank d.d Mostar, IBAN: BA393389002208282707, SWIFT: UNCRBA22
- Raiffeisen banka d.d BiH, IBAN: BA391610000007760011, SWIFT: RZBABA2S
Detaljne upute za uplate iz inozemstva:
- BENEFICIARY BANK: RAIFFEISEN BANK DD BOSNA I HERCEGOVINA
- SWIFT CODE: RZBABA2S
- IBAN CODE: BA391610000007760011
- ADDRESS: ZMAJA OD BOSNE BB SARAJEVO BIH
- BENEFICIARY BANK: UNICREDIT BANK DD BOSNA I HERCEGOVINA
- SWIFT CODE: UNCRBA22
- IBAN CODE: BA393389002208282707
- ADDRESS: BRANILACA SARAJEVA 53 SARAJEVO BIH
DETAILS OF BENEFICIARY:
- FULL BENEFICIARY NAME: TOPLANE SARAJEVO DOO SARAJEVO
- FULL BENEFICIARY ADDRESS: SEMIRA FRASTE 22
Neophodno je navesti: Svi troškovi obrade priliva iz inozemstva su na teret nalogodavca, šifru korisnika, ime i prezime, iznos i referencu računa koji plaćate.
Informacije o stanju duga za centralno grijanje - klikom na link vratiti ćete se na početnu stranicu gdje možete provjeriti stanje vašeg računa.
Dostava mjesečnih računa korisnicima elektronskim putem
Korisnici koji žele da primaju Račune u elektronskom obliku putem ElGato platforme, ovu uslugu mogu aktivirati nakon izvršene registracije na ElGato portalu
PRIJAVA HITNIH INTERVENCIJA, DODATNE INFORMACIJE
U slučajevima curenja na kućnim instalacijama centralnog, grijanja u zgradama čiji upravitelj ima ugovor sa KJKP Toplane Sarajevo za vršenje usluga hitnih intervencija, prijavite kvar na telefone 033/ 650 956 i 033/ 650 979 koji su na raspolaganju 24 sata dnevno.
Dodatne informacije, eventualne reklamacije, primjedbe i pohvale možete uputiti: usmeno pozivom na telefonske brojeve 033/ 678-395 i 033/ 678-145 (od 7:45-16:00, od ponedjeljka do petka) ili putem e-maila (na adresu: info@toplane-sa.co.ba).