033 / 678 145

za reklamacije i primjedbe radnim danom od 7:30-16:00

Stanje sistema

INFORMACIJA ZA KORISNIKE

Novi račun za centralno grijanje

Račun za centralno grijanje (u daljem tekstu: račun) ispostavlja se korisnicima usluge svakog mjeseca. Na svakom računu je naveden datum izdavanja i datum dospijeća plaćanja računa, te mjesec na koji se račun odnosi.

Ukoliko korisnik usluge ne zaprimi račun za protekli mjesec dužan je o tome obavijestiti KJKP „Toplane-Sarajevo“ d.o.o. Sarajevo (putem pošte -na adresu: Semira Frašte br. 22. ili putem e-maila na adresu: info@toplane-sa.co.ba), koje će mu u najkraćem mogućem roku izdati kopiju računa.

Račun sadrži podatke o korisniku usluge, detaljne podatke potrebne za obračun i raspodjelu utrošene toplotne energije, te podatke o mjernom mjestu i očitanju mjerila toplotne energije (za objekte za koje se utrošena toplotna energija obračunava na osnovu registrirovane/očitane potrošnje na zajedničkom/individualnom mjerilu toplotne energije).

OBJAŠNJENJE STAVKI RAČUNA.

Toplane, 22.08.2016.

 

 

Arhiva:
Pregled objekata koji se ne griju na dan 15.12.2017. u 08:30 sati.
OBAVJEŠTENJE
INFORMACIJA ZA KORISNIKE
OBAVIJEST KORISNICIMA
INFORMACIJA
OBAVJEŠTENJE
IZVJEŠTAJ DISTRIBUTIVNA MREŽA
IZVJEŠTAJ POSTROJENJA
INFORMACIJA ZA KORISNIKE
REMONT I REKONSTRUKCIJA

 

Pregled svih stanja sistema možete vidjeti ovdje.